POKYNY PRO PŘEPRAVU

Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům přesnou dodací lhůtu a dodržovat ji. Uvedenou dodací lhůtu bereme velmi vážně!
Dodací lhůta je obvykle 2-5 dní v závislosti na tom, ve kterém doručovacím centru se nacházíte.
Vždy se snažíme zajistit, aby naši zákazníci dostávali produkt, který zakoupili, co nejrychleji a nejbezpečněji.
E-mailem vždy informujeme naše zákazníky, kdy je produkt připraven a na cestě kurýrem.

NÁHRADA

Garantujeme 100% záruku na kvalitu všech našich výrobků! Pokud je zákazník s produktem nespokojen, vrátíme mu cenu produktu do 14 dnů od obdržení (S VÝNIMNÝMI VLASTNÍMI PRODUKTY: všechny potištěné panely, vlastní velikost, vlastní barevné barvení). Cena produktu bude samozřejmě vrácena pouze v případě, že se nám produkt a obal vrátí v dobrém stavu (vrácený produkt zabalte velmi pečlivě!) Pokud je poškozen pouze obal – odečte se cena balení!

ZRUŠENÍ POLITIKY

Zákazníci mohou svou objednávku zrušit kdykoli před odesláním. E-mailem na adresu prakusztika@gmail.com nebo telefonicky + 3670289-19-47 (v maďarštině nebo angličtině).
JEDINEČNÉ PRODUKTY, neexistuje způsob, jak zrušit objednávku !!!!!!

PODPĚRA, PODPORA

Pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na adrese prakusztika@gmail.com.

EXTERNÍ ODKAZY
Externí odkazy jsou poskytovány pouze pro pohodlí a informační účely; nejedná se o potvrzení nebo potvrzení produktů, služeb nebo názorů poskytnutých PERFECT ACOUSTIC společnosti, organizaci nebo jednotlivci. PERFECT ACOUSTIC nepřebírá žádnou odpovědnost za přesnost, legálnost nebo obsah jakéhokoli externího webu nebo následných odkazů.

ZÁSADY OCHRANY SOUKROMÍ
Udržení důvěry našich zákazníků je prioritou a vždy se zavazujeme respektovat soukromí našich zákazníků. Za žádných okolností nebudeme zveřejňovat data našich klientů pro účely externího sběru dat nebo pro účely tržního prodeje.

PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ SOUKROMÍ
VŠEOBECNÉ:
PERFECT ACOUSTIC používá zákaznická data pro následující účely
poskytování zboží a služeb klientům
zpřístupnění přizpůsobeného webu.
spravovat jakýkoli registrovaný účet, který máte u nás
k ověření vaší identity
pro prevenci, odhalování a související účely trestné činnosti a podvodů
Správa vašich zákaznických interakcí je důležitá pro PERFEKTNÍ AKUSTICKÉ,
pokud máme zákonné právo nebo povinnost použít nebo zveřejnit vaše informace (například v souvislosti s vyšetřováním nebo soudním sporem orgánu).

ZACHÁZÍME VŽDY VAŠE ÚDAJE?
Vaše informace budou uchovány po dobu stanovenou v těchto zásadách. Různé typy údajů podléhají různým dobám uchovávání, nejdelší doba uchovávání osobních údajů je však 5 let.

WEBOVÉ BANNEROVÉ REKLAMY
Při návštěvě našich webových stránek můžete při prohlížení jiných webových stránek obdržet personalizované bannery. Bannery, které vidíte, odkazují na produkty, které jste si prohlíželi při prohlížení našich stránek v počítačích nebo jiných zařízeních. Tyto reklamy jsou poskytovány pomocí „cookies“ umístěných na vašem počítači nebo jiných zařízeních. Toto je standardní praxe na všech webových stránkách. Používáním a procházením webových stránek PERFECT ACOUSTIC souhlasíte s používáním cookies v souladu s našimi zásadami. Pokud nesouhlasíte, musíte deaktivovat cookies nebo se zdržet používání webu. Soubory cookie můžete kdykoli odstranit nebo zakázat. Když někdo navštíví PERFECT ACOUSTIC, službu třetí strany, pomocí služby Google Analytics shromažďujeme standardní informace o internetovém protokolu a chování návštěvníků. Děláme to například tím, že známe například počet návštěvníků v různých částech webu. Tyto informace budou zpracovány pouze způsobem, který nikoho neidentifikuje. Nedovolujeme a nedovolíme společnosti Google, aby se pokusila zjistit totožnost návštěvníků našich stránek.

NAŠI POSKYTOVATELÉ SLUŽEB A DODAVATELÉ
Abyste mohli některé služby zpřístupnit, možná budete muset sdílet vaše osobní údaje s některými našimi servisními partnery. To zahrnuje poskytovatele IT, dodávek a marketingu. PERFECT ACOUSTIC umožní svým poskytovatelům služeb nakládat s vašimi osobními údaji pouze v případě, že jsme potvrdili, že mají odpovídající kontroly soukromí a zabezpečení.

. Poskytovatelům služeb ukládáme také smluvní závazky týkající se ochrany a bezpečnosti dat, což znamená, že vaše data mohou být použita pouze pro účely PERFECT ACOUSTIC a služeb, které vám byly poskytnuty, a nikoli pro žádný jiný účel.

DALŠÍ TŘETÍ STRANY
Kromě níže uvedených ustanovení nesmí PERRCET ACOUSTIC kromě našich poskytovatelů služeb přenášet vaše osobní údaje třetím stranám. Nikdy nebudeme prodávat nebo pronajímat naše zákaznická data jiným organizacím pro marketingové účely. Vaše informace můžeme sdílet s:
úvěrové referenční agentury v případě potřeby pro platby kartou;
vládní agentury, regulační orgány, donucovací orgány, soudy a pojišťovny, pokud jsou povinny:
dodržovat naše zákonné povinnosti;
vykonávat naše zákonná práva (například v soudních případech);
prevence, detekce, vyšetřování

ion nebo stíhání trestných činů;

Pokud kupujete zboží nebo dárkové poukázky prostřednictvím některého z webů PERFECT ACOUSTIC, vaše jméno, adresa, e-mailová adresa a kontaktní informace budou uloženy v našem objednávkovém systému, Woo Commerce. Ujišťujeme vás, že bez vašeho souhlasu nebudeme sdílet vaše osobní údaje s žádnou jinou společností.

ZASEDÁNÍ SMĚRNIC
Výrobky mohou být během přepravy poškozené. PERFECT ACOUSTIC vynaloží veškeré úsilí, aby ověřil, že zákazníci nejsou odpovědní. Jakékoli poškození způsobené přepravou musí být neprodleně nahlášeno naší společnosti. Tyto škody jsou hrazeny mezi PERFECT ACOUSTIC a kurýrní společností. Při objednávce kurýrem některé věci, které potřebujete vědět. Pokud podepíšete a obdržíte balíček / produkt a nechcete jej před podpisem zkontrolovat, vzdáváte se práva na náhradu škody, i když je škoda „skrytá“. Během přepravy okamžitě zkontrolujte, zda nedošlo k poškození produktu. Předpisy Národní rady pro odškodnění vyžadují, aby:
1. Ujistěte se, že produkt není při příjezdu nepoškozený. Otevřete krabice nebo obaly před kurýrem.
2.Pokud zjistíte jakékoli zranění nebo poškození, neprodleně napište podrobnou zprávu kurýrovi!
3. Je povinností kurýra zapsat zápis, bez ohledu na to, jak si pospíšit na další adresu !!!
4.Pokud zjistíte jakékoli zjištěné poškození, pošlete e-mail PERFECT ACOUSTIC co nejdříve. Vždy posílejte fotografie, obrázky ukazující poškození! !
5. Ujistěte se, že jste si ponechali poškozené obaly a výrobky, dokud produkt nezkontroluje kurýrní společnost. Tím je zajištěno, že kurýrní společnost má jistotu, že produkt je během přepravy skutečně poškozen.
Uchovávejte nákladní list a nákladní list a záznam, tyto doklady jsou nezbytné pro odškodnění kupujícího za vaši reklamaci!