Recenze Blu-Ray přehrávače Panasonic DP-UB9000

Přehrávač Blu-ray Panasonic lze mezi podobnými produkty zařadit do vysoké cenové kategorie, ale jakmile to vyzkoušíme, můžeme s jistotou říci, že pokud mluvíme o přehrávači Blu-ray, může být tento model tím pravým!

Podívejme se blíže!

Panasonic-dp-ub9000-Blu-Ray-speler-2.

Přední a boční strany přehrávače jsou vyrobeny z tlustého hliníku, puritánského, jednoduchého vzhledu. Zadní strana má mnoho výstupů, 7,1 výstupů, optické, koaxiální a HDMI výstupy pro integraci se systémy domácího kina a vyhrazené stereofonní připojení RCA a XLR pro zvukové systémy.

zadní deska dp-ub9000

K dispozici je také samostatné připojení HDMI, které lze vybrat ze systému nabídek a funguje jako samostatný zvukový výstup. Na předním panelu lze najít 2 porty USB 3.0 a na zařízení je k dispozici také připojení Ethernet na zadním panelu a připojení Wifi. Disková jednotka byla vyrobena s dvouvrstvým šasi, připevněným k silné ocelové desce, aby se snížily vibrace.

Extra funkce

panasonic-ub9000-binnen

Zvukový obvod dostal svůj vlastní vyhrazený zdroj napájení, aby maximalizoval kvalitu zvuku a vyvedl nejlepší možný zvuk. Analogové výstupy jsou také vybaveny speciálním obvodem pro tento přehrávač. Technologie zpracování obrazu HCX nebo Hollywood Cinema Experience zaručuje živý a dokonalý obraz.

Nástroj HR Optimiser vylepšuje mapu tónů obrazu HDR, bere v úvahu limity jasu displeje a upravuje obraz tak, aby poskytl hráči co nejpodrobnější obraz, zejména u bílých a světlých detailů. Přehrávač také rozpoznává filmy Dolby Vision a obchází funkci HR Optimiser.

Má také funkce WAV, FLAC, AIFF, ADC a pracuje s 32bitovým / 768 kHz čipem DAC a váží 7,8 kg. Podporuje také Dolby True HD, Dolby Atmos, DTS-HD Master Audio a DTS: X

Streamování je také možné, takže na zařízení jsou nainstalovány například Amazon Prime Video, BBC iPlayer, Netflix.

Dálkový ovladač DP-UB9000

Dálkový ovladač je podsvícený robustními a dotykovými tlačítky. V nabídce je 6 možností nastavení, což je zase docela komplikované a některá nastavení jsou zbytečná. (Například pokud není možné zapnout přehrávač automaticky, není třeba v nabídce zapínat a vypínat podporu Dolby Vision a HDR10 +.) Neexistuje podpora DVD Audio a SACD. Funkce vylepšení obrazu je schopna působivého výkonu, i když přehrávač Pioneer UPD LX500 v kategorii s podobnými funkcemi pracuje s ještě dokonalejším vylepšením obrazu.

Není přehrávač Blu-ray zastaralý?

Je pravda, že poskytovatelé internetu a streamování dnes převzali dominanci fanoušků seriálů a filmů, ale doba pro přehrávače Blu-ray ještě zdaleka neskončila. Samozřejmě v dnešní době za něco stojí pouze přehrávače Blu-ray, které mají další funkce a přizpůsobily se moderní technologii. Protože nové typy disků DVD nejsou kompatibilní se starými typy přehrávačů Blu-ray, výrobci upgradovali přehrávače DVD a také umožnili spuštění některých aplikací pro streamování online.

Film v kvalitě Blu-ray dokáže na kvalitním moderním přehrávači vytvořit mnohem hezčí, jasnější obraz s vyšším rozlišením než poskytovatelé online streamování. Prodávají také velmi levné kategorie přehrávačů, při nákupu musíme zvážit, zda máme projektor nebo 4K TV, nebo kolik přehrávač použijeme, protože pokud na něm sledujeme film jen jednou nebo dvakrát, není nutné investujte do dražšího kusu. Na druhou stranu, proti přehrávačům Blu-ray je nabídka filmů Netflixu a dalších poskytovatelů streamování mnohonásobně větší než počet DVD, která lze zakoupit. Pokud naopak chcete skutečný 3D, realistický a skutečný filmový zážitek, váhy se jasně naklánějí směrem k přehrávačům Blu-ray, protože poskytovatel služeb online streamování nikdy nebude schopen vysílat stejný obraz a zvuk jako Blu -paprsek. -Ray hráč.

Test

Přehrávač Panasonic jsme testovali ve filmové místnosti střední velikosti. V roce 2018 se do kin dostalo historické filmové drama Mary Queen of Scots a my jsme zahájili zkoušku hráče. Zažili jsme velmi krásné, jasné obrazy, přesnou a dynamickou produkci. To bylo následováno v roce 2016 válečný film Svobodný stát Jones, v hlavní roli Matthew McConaughey. Společnost Panasonic poskytla živou a čistou kvalitu obrazu, zaznamenali jsme vynikající vyvážení barev a hráč si po stránce zvuku vedl docela dobře.

Akustika domácího kina byla přiměřená, prvky pohlcující zvuk a difuzory na stěnách a stropu a záclony pohlcující zvuk před oknem zajišťují ideální kvalitu zvuku.

S jeho hudbou jsme však nebyli úplně spokojeni, protože existuje Blu-ray přehrávač, který si v tomto ohledu vede lépe ve srovnání s Blu-ray přehrávačem Pioneer UDP LX500, Panasonic trochu zaostává za konkurencí, pokud jde o přesnost, rytmus a dynamika, ale pokud jde o rozlišení obrazu, výkon a zvuk, má Panasonic DP-UB9000 lepší čistotu.

Tágo

Éra přehrávačů Blu-ray ještě neskončila, o čemž svědčí upgradovaný přehrávač Blu-ray Panasonic s moderní technologií. Návrháři a výrobci postupují s věkem, proto jsou moderní přehrávače Blu-ray vybaveny dalšími funkcemi, jako je přístup k online streamovacím službám. Rozlišení obrazu společnosti Panasonic je ohromující a produkuje velmi krásné, vyvážené barvy, čistý a ostrý zvuk a velmi dobrý výkon. Někteří z jeho konkurentů mírně zaostávají, pokud jde o přesnost a dynamiku, chybí podpora DVD Audio a SACD. K dispozici je také lepší hudební přehrávač než Panasonic. Možnosti nabídky jsou komplikované a snadno se s nimi zaměňují a některé možnosti nabídky jsou dokonce zcela zbytečné.

Pro ty, kteří trvají na skutečném filmovém zážitku a dokonalé kvalitě obrazu, stojí za to si vybrat poměrně drahý přehrávač Blu-ray od společnosti Panasonic.

Napsal Róbert Polgár